Οι εταιρείες φοβούνται να προσλάβουν άτομα της Gen Z μήπως διαρρεύσουν εταιρικά μυστικά... για τα likes Ημερομηνία:
Σήμερα 13/9/2025, 16:24 - Εμφανίσεις: 11
Πολλά είναι τα δημοσιεύματα που ισχυρίζονται ότι η πρόσληψη ατόμων της Gen Z είναι δύσκολη για αρκετούς λόγους, αλλά μία νέα αιτία προκαλεί εντύπωση.
Επικεφαλής εταιρειών φαίνεται ότι ανησυχούν πως οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι θα μπορούσε να αποκαλύψουν μυστικά του χώρου εργασίας τους.
Και όλα αυτά; Για να κερδίσουν likes και επιβεβαίωση στα social media.
Τι δείχνει έρευνα για τους εργαζόμενους της Gen Z Το PasswordManager.com δημοσίευσε μια νέα έρευνα που έχει θέσει υπό διερεύνηση πώς οι επικεφαλής των επιχειρήσεων βλέπουν τους υπαλλήλους της Gen Z (όσους γεννήθηκαν από τα μέσα έως τα τέλη της δεκαετίας του 1990 έως τις αρχές της δεκαετίας του 2010), ειδικά όσον αφορά τη διαχείριση ευαίσθητων εταιρικών πληροφοριών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι πολλοί εργοδότες ανησυχούν για τη νεότερη γενιά, με σχεδόν τους μισούς από τους ερωτηθέντες να πιστεύουν ότι θα ήταν δυνατόν να διαρρεύσουν μυστικά για να τραβήξουν την προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το Beta News.
Η έκθεση βασίζεται σε απαντήσεις από 1.000 επικεφαλής επιχειρήσεων των ΗΠΑ και περιλαμβάνει τόσο σκόπιμες όσο και ακούσιες διαρροές.
Πάνω από τους μισούς από τους ερωτηθέντες, το 52%, δήλωσαν ότι ανησυχούν πολύ ή αρκετά για το γεγονός ότι η Γενιά Z αποτελεί κίνδυνο για την ασφάλεια.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Σχεδόν οι μισοί, το 47%, πίστευαν ότι οι εργαζόμενοι της Gen Z ενδέχεται να διαρρεύσουν σκόπιμα μυστικά στο διαδίκτυο.
Το 19% παραδέχτηκε ότι δεν εμπιστεύεται τους υπαλλήλους της Γενιάς Z με σημαντικές πληροφορίες, ενώ το 45% δήλωσε ότι οι νεότεροι υπάλληλοι είναι πιο πιθανό να διαρρεύσουν πληροφορίες σε σύγκριση με άλλες γενιές.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Σχεδόν οι μισοί, το 47%, πίστευαν ότι οι εργαζόμενοι της Gen Z ενδέχεται να διαρρεύσουν σκόπιμα μυστικά στο διαδίκτυο για να κερδίσουν «likes» ή για να δημιουργήσουν περιεχόμενο.